Sandra - Colins mamma

Tidig morgon

Kategori: Familjeliv

Colin vaknade halv sju. Det fick vara okej eftersom han sovit från typ fyra igår eftermiddag. Bara ätit och bytt blöja i sängen vid tio sen somnde han om på stört. Jag vaknade till ett glädjeskrik. Då gör det inget att det är lite tidigt! Idag ska vi till stan. Hoppas det inte regnar mer so Tess & Felicia hänger på. Så sjukt tråkigt att gå ensam. Måste handla presenter och sådär. Ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir en långpromenad någon gång under dagen med. Jag har bestämt mig för att köra 1 vecka med bara soppor, typ nutrilett och se om det verkligen funkar. Tänker förståss skriva här om hur det går. Nu är jag varken gravid eller ammar så då kan man prova. Det skadar nog inte andra har överlevt och om det funkar är det ju toppen!

Nu lär jag klä på och byta på en liten stinkbomb på golvet. Ha en trevlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: