Sandra - Colins mamma

Trevlans!

Kategori: Familjeliv

Idag har det varit superdupertrevligt. Jag och Gabriella gick och lämnade in hennes vagn. Sen gick vi till hennes kolonistuga och drack kaffe. Hon följde med mig och lämnade in min knäppa telefon, fick äntligen en lånetelefon så att jag kan ringa. Minna fick en rosa sonyericsson av killen i kassan ett visningsexemplar. Tog en happy meal och en glass sen var det dags för lilleman att vakna. Fick traska hem. Pratade med Johanna i telefonen och efter det hörde jag grannarna så jag kollade ut i trappen. Minna har varit här en stund på kvällen och lekt. Roligt med lite liv här hemma :)

Nu har vi kollat lite tv och Colin sover. Jag funderar faktiskt på att lägga mig också för att jag är jätte trött, toppen att gå långpromenader då blir man trött!!

Imorgon har vi inget planerat. Får se vad som händer. Sen ska jag jobba på fredag.



Mammas lilla busfrö!

Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Hur lång och hur mycket vägen din lilla prins? Har alltid undrat! kram :)

    2010-05-12 | 23:12:55
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Kan inte du göra en sådan

    1 månad = lång , väger , anväder blöjor , vad han lärt sig och så 2 månader.. osv. för alla blivande nyfikna gravida haha :)

    Absolut bara om du vill.. bara en ide :)

    2010-05-12 | 23:14:17
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: