Sandra - Colins mamma

Bacillerna härjar

Kategori: Familjeliv

Ja som sagt så härjar bacillerna här hemma ännu en gång. C fick frossa och jätte ont i halsen igår kväll. Imorse var han helt förstörd och det har bara blivit värre. Hög feber har han med. Kan inte äta för halsen och sådär. Har handlat milkshake åt honom iallafall. Man vill ju göra det bästa av dagen endå. Sen gick han och handlade sushi men det blev aldrig att vi åt det. Colin var vaken sent och han är inte sugen C. Jag åt gröt och nu har jag med ont i halsen. Jag vill inte bli sjuk!


Kommentarer

  • Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 säger:

    Svar:

    Nej precis..man ska inte planera något utan ta dagen som den kommer :)



    Ja det hoppas jag för dig med ^^

    Kram

    2010-11-05 | 23:14:43
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/
  • DONKEN- 2barnsmorsa 2be säger:

    aaha, ja min är kortärmad så de är inte likadana då. hehe :P

    lasse kallar mig för polkagris när jag har den på mig. höhö.

    bli friska nu både du och colin! pöss på er..

    2010-11-06 | 01:18:03
    Bloggadress: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: