Sandra - Colins mamma

Baka

Kategori: Familjeliv

Idag ringde veckarklockan sju. Grabbarna gick upp och jag låg kvar som en klubbad säl. Inte trött i ögonen men kroppen. Vi åt frukost och sen har Colin vägrat släppt Christian han fick knappt duscha. Mamma duger inte. Christian åkte halv nio Colin stod och vinkade i 10 minuter i fönstret. Det känns i armarna att stå där med en 7,5 kilos klump som ropar pappa. Sen dess har han gått runt här hemma och ropat på pappa. Han vill inte leka med mig, bara pappa. Han somnade för 2 minuter sen så jag hoppas att han vill vara lite mer med mig efter det.

Annars tänkte jag baka idag. Har tänkt det ett par dagar men inte kommit för det. Får se hur det går. Sen vill jag städa och fixa lite. Beror på vad Colin vill göra vill han inte baka så blir det väl inte av. Ska iallafall försöka börja nu när han sover så man kanske har gjort något innan C kommer hem från spelmässan i sthlm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: