Sandra - Colins mamma

Dagen

Kategori: Familjeliv

Vi tog oss  till stan när Colin vaknat. Handlade farsdagspresenter. Jag var och lämnade pappas present. Han blev glad. Jag jobbar på söndag så jag kommer inte hinna till honom då. Efter det har vi varit hemma och mamma kom på äppelkaka. Lekt och skojjat tills Colin somnade där vid sju. Ätit middag och nu jäser jag i soffan. Ush måste få ordning på foten så jag kan röra på mig. Nä nu ska jag mysa med min sambo <3

Det kommer en film när Colin dansar och går senare. Håll utkik!

Kommentarer

  • DONKEN- 2barnsmorsa 2be säger:

    åå vad fick han för nåt? vincents farfar ska få en dekorations-grupp grej jag gjort på jobbet till honom som lasse köpte. ;)

    i love my job.... hehe! pöss

    2010-11-13 | 16:33:48
    Bloggadress: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: