Sandra - Colins mamma

Godkänd

Kategori: Familjeliv


Imorse vaknade vi halv åtta. Jag duschade och sprang iväg vid 20 i nio. Mötte Josephine och Vira sen gick vi till öppna. Lekte där. Massor med barn. Fick gå tidigare för att vi skulle till bvc. Colin var mer än godkänd. Hon sa bara: Jag vet att Colin redan kan allt så jag behöver inte ställa frågorna utan bara fylla i. Colin sprang runt och var glad. Han var ju som en normal 1åring när han var 7 månader så han är lite tidig. Han väger ju 8340g och är 74cm lång. En stor kille. Följer den perfekta kurvan. Mötte Karin och Alvin där med så vi pratade med dom.

Vi lunchade på stan och råkade hamna bredvid Benjamin och Adam från öppna med deras mammor. Christian handlade ett par vinterskor till Colin. Men vad tusan 700kr för ett par skor till en bebis, lite väl dyrt kan man tycka. Var iväg till jobbet och träffade Sabina. Kul att prata lite. Sen har jag haft en vikarie på jobbet och pratat massor med Sofi efter jobbet. Så rolig dag!

Nu är det biggest looser som jag kollar på och bara slappar. Imorgon blir det upp tidigt för hela familjen för då ska vi på öppna igen. Så roligt liv jag har. Jag totalt älskar det!

Kommentarer

  • Frida - Mamma till Lovis ! säger:

    sv; Haha va ? det stod det inte att man behövde . Bara att båda skulle kunna visa legitimation.. :O

    2010-11-23 | 10:11:43
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/
  • Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2! säger:



    Men gud springer han??? Duktig grabb må jag säga , brås la på mor sin :)



    2010-11-23 | 10:14:34
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: