Sandra - Colins mamma

Iväg

Kategori: Familjeliv

Imorse funderade jag på att gräva min egen grav för att få sova. Varje gång vi har en strulig natt tänker man att det är den värsta och undrar hur man orkade förra gången. Nu ska vi snart iväg till pappas hus. Jag och mina syskon ska baka och mysa lite. Funderade först på att stanna men kom på att Colin lär sova hemma vid åtta annars kanske vi inte får sova inatt heller. Colin ska flytta in i sitt rum så fort kråkorna är borta. Ska ta in tältsängen i vårat rum så vaknar han och inte kan somna om i sitt rum får han komma till oss. Det var smart tycker jag att ha två sängar. Kanske blir lite update där borta. Fia har ju tagit massor med fina bilder så kanske ni får er en titt. Jag vill också ha en systemkamera tomten!

HAHA Colins favoritleksak

Kommentarer

  • Emmy- Mamma till Jack o Gravid med nr2 säger:



    Jag vet . När man är inne i kass period så känns det som att det aldrig tar slut och att man aldrig mer kommer att få sova!

    2010-11-20 | 15:45:20
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: