Sandra - Colins mamma

Ny tand

Kategori: Familjeliv

När jag böt blöja på Colin så såg jag att en ny tand har tittat fram nere. Antagligen därför Colin varit extremt snorig ett par dagar. Nu har han alltså 7 st tänder. Har gått hem till mina kusiner idag och vi fikade tillsammans med mamma. Colin åt middag med dom. Lassagne och han åt massvis! Hoppas verkligen att det fortsätter att gå i mat i honom nu så att vi slipper ersättningen. Sen tog vi bussen hem för det var så mörkt. Vi har ätit massor med god mat. Ska lägga upp bild och recept senare. Nu sover grabben och jag ska duscha så jag kommer ut i tid imorgon. Ska ta en långpromenad mot andersberg.



Hatar människor som ska gå och glo in i andras fönster. Skvallerkärringar som letar efter något att snacka om. Jag blir så trött på omogna människor, det sorgliga är att det blir allt fler som drar sig åt samma håll. Men jag tror knappast några fler av mina vänner kommer dras till dom. Finns ingen som tycker att jag har fel i mina värderingar och tankar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: