Sandra - Colins mamma

Sockerberooende

Kategori: Familjeliv

Jag är sockerberoeende. Äter godis och dricker Cola. Eller gjorde iallafall. Det är väl en vecka sedan jag drack cola men suget sitter kvar. Har ont i huvudet och mår illa. Känner mig sjuk i hela kroppen bara för att jag inte dricker cola. Åt godis gjorde jag lite igår men det är inte samma sak. Men suug. Jag hatar att ha det hoppas verkligen att det går över snart och att man klarar det utan problem senare. Jag kommer aldrig mer dricka Cola bara för att det blir såhär. Känner mig som värsta knarkaren men det är framtiden som står på spel. Ska jag klara fystesterna måste jag äta nyttigt och träna massor nu. Sen blir det ju inte bättre av att jag inte får äta järn och de andra medicinerna som hjälper till att ta upp järnet. Ska nämligen ta massor med prover för att kolla om det bara är glutenallergi jag har eller om det är annan blodsjukdom. Hoppas att jag inte blir tillbaka skickad till hematologen igen. Över ett år sen allt började och vill ha ett svar.

Kommentarer

  • Josephinewestling - Mamma till Vira säger:

    hej. Ja funderar på om vi ska gå imorgon. För onsdag hinner vi inte då vi ska på bio..

    men häng med imorgon då ;)

    2010-11-07 | 17:53:33
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: