Sandra - Colins mamma

Söndag

Kategori: Familjeliv

Nu är jag hemma. Har jobbat 14 timmarspass utan rast idag. Haft kul med personalen. Så roligt att bli uppskattad. De boeende och personalen älskar mig. Träffade Sofi på vägen hem och Ingegäärd och massa andra så det tar ju tid innan man kommer hem. Väl hemma blev det en snackis med Johanna. Nu har sambon dukat fram glass med chokladsås, lussekatter, chokladfingrar och kaffe. Ensam mamma söker sen sova som gäller. Colin sov när jag gick till jobbet och när jag kom hem. Imorgon ska jag gå upp tidigt. Vi ska duscha, sen till Johanna med äppelmos sen möta Josephine och Vira, gå till öppna, leka där med Casper också, sen bvc, lunch hemma sen jobb.

Mamma saknar dig <3

Kommentarer

  • Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2! säger:



    Fullspäckad Måndag för er. Kul!



    Är det 10 -månaders kollen ni ska på??

    2010-11-22 | 07:53:57
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: