Sandra - Colins mamma

Torsdag

Kategori: Familjeliv

Ja då var det torsdag igen. Veckorna går så fort, speciellt när man jobbar. Jag fick jobb idag med. 14-21 på mäster. Skoj, länge sedan jag var där. Annars har vi bara lekt jag och Colin. Han klämde i sig en hel baguett på morgonen. En sån som är typ 20 cm. Lämnade bara en liten klick smör på haklappen. Nu sover han middag och det blir lite pyssla hemma innan jobbet.

Det har inte varit den bästa natten i våra liv. klockan 23 gick jag och la mig igår. klockan 01 började dom ploga. Två traktorer. Colin vaknade och lekte i sin säng lääänge. Sen plogade dom igen klockan fem?! Det har inte snöat igenting. Colin har ca 1m till fönstret från sin säng. och det var ungefär 1m till till traktorn utanför vårat fönster eftersom vi bor efter en bred trottoar. Jag blir så arg. Marken var ju redan bar. Vi klev upp vid sju och nu är jag jätte trött. Sova får man göra i graven.



Colin imorse..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: