Sandra - Colins mamma

1000 kr fattigare

Kategori: Familjeliv

Ja då är man 1000 kr fattigare men det känns inte dåligt endå. Fick med oss massor med fint hem till Colin nu ska det börjas byta storlek. Från 68 till 74. Han är mitt emellan och 74 är dunderstort men växer väl i det om ett par veckor skulle jag tro. Något som värmer i hjärtat är att när man går på stan och ska kolla sista äfferen hm så möter man någon bekant. Jo min man. Då är han också ute och handlar kläder och leksaker till Colin. Han är så söt. Det är inte så många pappor som handlar till sina barn speciellt inte när dom är så små. Han vet precis storlek och allt. Mitt stora <3


Nyvaken och ska precis ta tag i att väcka mamman!

Kommentarer

  • becca säger:

    va gärna med i nattens blogg :b

    och ta chansen till att få ta del av alla mina besökare :D

    2010-10-25 | 16:30:06
    Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: