Sandra - Colins mamma

Buzzador

Kategori: Familjeliv

Jag har varit med i buzzador sen i juli. Har nu kommit med i 2 st kampanjer av 4 erbjudna. Det är en sida som är gratis. Man får erbjudanden om kampanjer som passar just dig. Vill man vara med lägger man intresse. När tiden gått ut får man veta om man kommer med. Du får en smsavi och kan hämta paketet ca 1 vecka efter tiden. Du har god tid på dig att prova dina produkter innan du gör en slutrapport via din sida på buzzador. Superenkelt och helt gratis!
Gå med du också, klicka
HÄR

Imorse hann jag inte fixa iordning allt inför föräldragruppen så jag ska snacka blöjor och välling imorgon tänkte jag. Slå ihop två st kampanjer i en. Dubbelt så bra eller? Det är blöjan active fit från pampers jag fått prover på och godnattvälling från nestlé som jag ska dela ut.

Själv har jag ett barn som vägrar välling så vällingen var inte mer poppis än någon annan trotts att jag provat mer än 5 gånger att ge Colin vällingen. Blöjorna är bra. Inte bättre än någon annan. Visst är den tunn, tills barnet kissar sen är det absolut ingen skillnad på andra blöjor. Det som är bra med pampers är att tejpbitarna är elastiska så det är enkelt när han går och kryper (eftersom min son troligtvis aldrig kommer kunna ha up&go blöjor eftersom dom åker ner). Verkligen jätteroligt att testa lite saker sådär. Även om man redan fått hem både vällingen och blöjorna i brevlådan förut.








2 kampanjer i 1 =)

Kommentarer

  • Frida&William säger:

    Ja gör det:) jaså, ja det skulle va skit kul men jag skulle aldrig klara att va borta, hehe :P men kul när man e hemma o har pengar o sådär:)

    2010-10-11 | 20:44:26
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

    Tack så mycket, har dock växt en hel del sen v.22 :) Vi har BF den 7 januari så är cirka 12 veckor kvar. Och jag längtar!!



    Vilken söt kille du har. Hur gammal är han?

    Är också med i Buzzador, är ju verkligen toppen!

    2010-10-12 | 19:17:50
    Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: