Sandra - Colins mamma

En trevlig kväll

Kategori: Familjeliv

Jag hade jätte roligt igår. Mötte Johanna och gick til Mezopotomnya och åt kolgrillat. Sjukt gott. Vid niotiden gick vi hem till Johanna för att ta ett glas vin. Vi gjorde en spotifylista och satt och pratade. Hade så kul och plöttsligt säger Johanna: SANDRA! KLOCKAN ÄR HALV TRE!! Då hade vi båda somnat i soffan. Så jag gick hem och fick trevligt sällskap i trappen. Jätte trevliga grannar, haha vilka sköningar!

Idag fick jag sovmorgon. Kunde inte ligga och svettas längre än till kvart över nio. Colin gav mig ett riktigt skitjobb, ända upp under armarna. Så skönt att han kan stå nu så man kan tvätta honom iallafall. Nu sover han och jag sitter som sagt och är arg över att den enda bloggen som funkar är min typ. Ska städa och steka lite pannkakor tänkte jag nu på förmiddagen. Rensa lite kläder som jag tänkte skicka till familjen.



Kommentarer

  • Alexandra säger:

    sv; jag var ju så dålig denna gång att jag blev erbjuden jobb på torsdagen då jag tänkt baka, så jag fick köpa en färdig! så jag har faktist inte en aning om hur den är att baka, dock är den väldigt god köpt iallafall :)

    2010-10-02 | 11:24:42
    Bloggadress: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: