Sandra - Colins mamma

Föräldraträff

Kategori: Familjeliv

Åh det var så trevligt hemma hos Madde, Henrik & deras son Albin. Vi fick gott fika och alla barn lekte tills ögonen snurrade runt. Colin somnade på stört när han kom hem. Tog lite bilder med men dom flesta kommer senare för måste fixa till dom lite först men det orkar jag inte nu. Efter det har jag shoppat till mig själv 2500 kr på en timme, ooopps! Men det var det värt. Imorgon blir det iväg till valbo för att kriga mig till en blodröd födelsedagspresent till Christian och handla kläder till partyt på lördag. Ska bli jätte kul att komma ut!



Bara för att vi har systemkamera som jag lånat av min syster idag så blev det inte en enda bra bild på sonen :( Casper däremot var hur söt som hälst!

Kommentarer

  • Emma- mamma till Casper säger:

    ja det va riktigt trevligt idag igen:D haha Casper gillar att va me på bild, linslusen:) ni får ha en trevlig helg kram på er

    2010-10-28 | 20:48:35
    Bloggadress: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: