Sandra - Colins mamma

Lite fix

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag springa till clas ohlsson och köpa ett usb minne. Ska lägga in bilder från min systers dator i det. Jag vill inte fiffla så mycket med hårddisken för är livrädd att allt i den försvinner. Sen ska jag hadla lite mat och gå hem. Tänkte ta en springtur men det går inte för jag fryser och har ont i halsen. Hoppas att vi är friska imorgon för då ska vi på mammaträff. Har suttit och pillrat lite på C´s iphone och vist blir man sugen. VARFÖR? Jag har ju gjort mig av med min för att jag inte gillade den. Åh hatar att man blir prylgalen sådär. Men vadå? Jag får väl köpa mig en då om det så blir att jag vill ha en igen. Lite bättre nu när man kan skicka mms och sånt.



Kommentarer

  • Josephinewestling - Mamma till Vira säger:

    svar: hehe så roligt så.. ;D Man tänker du inte på er i bakgrunden :P

    2010-10-27 | 16:56:16
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/
  • Frida&William säger:

    ja de skulle de :) jaha haha de e ingen fara :D aa de kan man lova att jag hade. usch o fy. kan inte va så bekvämt, o kallt måste de vara. undra om dom dyker upp ikväll igen :P

    2010-10-27 | 21:49:11
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: