Sandra - Colins mamma

Mammaträff

Kategori: Familjeliv

Imorse var jag helt död när vi klev upp och gav oss iväg till mammaträffen hemma hos Sandra och hennes söta tvillingflickor. Två mammor till med söta barn. hade supertrevligt och Colin var helt lyrisk i alla deras fina leksaker, akvarium och lektält med mysiga nallar. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit kan jag säga. 

När vi kom hem gjorde vi nada Colin gnällde som en galning tills han somnade 1,45 tim. SUPERSKÖNT! Jag passade på att gå till stan och inhandla wowen till huvudet. Colin har haft den på hela kvällen och går runt och klappar sig på huvudet. Åt massor med god mat och bara mös framför tvn innan jag cyklade till jobbet. Det gick så snabbt att jag höll på att köra över en jympalärare jag hade förr. Rätt åt honom i sånt fall han sänkte mig från mvg till g bara för att jag typ var med i en trafikolycka och var helt handikappad och bruten sen umgicks jag med den kaxigaste av alla också.

Iallafall så kan jag härmed stolt berätta att Colin har börjat gå själv utan stöd och resa sig när vi ser på. Han vill helt enkelt inte krypa längre. Stor kille, mammas hjärta <3

 

min minibejbis för exakt 9 månader sedan idag, alltså 1 dag gammal på bilden. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: