Sandra - Colins mamma

Massor att göra

Kategori: Familjeliv

Imorse packade jag och Colin oss iväg till pappas jobb för att fika. Sen gick vi en långpromenad tillsammans med Sofia. Kom hem och duschade sen gick till stan igen för att fika. Handlade lite småsaker och gick hem och hämtade en flaska ersättning till nattningen. Kom till pappas nya hus. Vi plockade upp allt möjligt de köpt i skåp och fixade. Tänk er ett helt hus och det enda de äger är en kaffebryggare och ett par klädesplagg var. Allt annat har de köpt nytt. Så det var mycket fix men roligt. Kvällen avslutades med Pizza, godsaker och trevlig sällskap.

Colin somnade i soffan innan vi gick hem. Nu ska jag sova snart för jag är helt död. Får se vad jag hittar på imorgon vore kul med lite kvällsbesök någon som vill komma?





Min svettiga BÄS :D

Kommentarer

  • Sara - mamma till Wilda säger:

    hihihi Öppen inbjudan på bloggen? Akta såp inte halva släkten kommer

    2010-10-09 | 08:57:35
    Bloggadress: http://saratilling.devote.se
  • Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt. säger:

    hade gärna kommit om vi bodde nära ;)



    Ja de kan ja tänka mig är kul för dom! :) Jo OP går nog bra men tankarna skrämmer en ibland. kram

    2010-10-09 | 09:03:10
    Bloggadress: http://cornholio
  • Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt. säger:

    hade gärna kommit om vi bodde nära ;)



    Ja de kan ja tänka mig är kul för dom! :) Jo OP går nog bra men tankarna skrämmer en ibland. kram

    2010-10-09 | 09:03:20
    Bloggadress: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: