Sandra - Colins mamma

Nackspärr

Kategori: Familjeliv

Jag har fått världens nackspärr. Jag kan inte ens tänka att jag tittar åt ena hållet så gör det så ont. Ner i ryggen också axeln och armen. Skallen vill jag inte prata om! Jag är totalt handikappad och evigt tacksam att min sambo flyger upp ur sängen så fort jag säger att jag behöver hjälp. Alltid lika glad och pigg. Jag hade aldrig klarat av mitt liv utan honom vid min sida. Jag ska ta en ipren och lägga mig igen. Hoppas att det går över tills imorgon då ska jag träffa mormor och på tisdag ska jag ju på öppna förskolan med min virrvelvind.





Colin har en boooop (blomma) på huvudet och på andra bilden leker han med en bow wow <3

Kommentarer

  • Jennysmaaen.blogg.no säger:

    Aww, søte bilder : )

    2010-10-17 | 12:29:12
  • Alina säger:

    Haft en bra helg sötnos? =)

    2010-10-17 | 13:02:52
    Bloggadress: http://alinah.se
  • Mikaela säger:

    Nackspärr är aldrig kul att ha hoppas det blir bättre! :)

    2010-10-17 | 14:16:26
    Bloggadress: http://mikaeladirsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: