Sandra - Colins mamma

Sover middag

Kategori: Familjeliv

Colin sover middag och jag sitter här och är T R Ö T T. Ska gå ut jag och Colin sen. Kanske bakar något och svänger ner på stan och fikar. Måste verkligen komma ut men det är svårt när man måste gå ensam. Det är så tråkigt och dra med Christian överallt är inte heller jätteroligt för då är vi inte en sekund utan varandra. Vi sitter liksom ihop. Jag vill ha ett jobb så man får längta lite grann!

Det regnar idag och det är supertrist. Då blir man lite deppig så går man till stan och handlar något man inte behöver som plåster på såret typ. Hehe så blir det alltid. Eftersom jag bor i stan går man ofta i affärer när man "går på promenad". Senare idag blev vi bjudna hem till Sofi och Ullis. Kul att komma ut och träffa människor. Sen imorgon kväll är jag och Colin ensamma så då frågade jag Madde vad hon skulle göra. Ingenting åh vad roligt jag kommer gärna. Så himmla kul när folk säger så. Det är inte ofta det är alltid nå MEN med i allt.



Haha är det verkligen min lillabebis. Där är han 1 månad <3

Kommentarer

  • Tina säger:

    Haha, det där känner man igen. Hur man gärna köper något som plåster på såren ^^ Jag impulsköper ganska mycket saker, måste försöka sluta med det :P

    2010-10-07 | 13:25:05
    Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Okeej, hanna blir 6månader denna månaden och tänkte börja denna veckan eller nästa! :)

    och köpa årskort, för hon älskar nämligen att bada.. det märks när hon badar själv i baljan! :)

    2010-10-07 | 14:11:34

Kommentera inlägget här: