Sandra - Colins mamma

Tillbaka

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag sätta igång att blogga massor igen! Inatt jobbade jag som sagt. Det var en lugn natt här på jobbet. Jag kom hem tjugo i åtta. Sov till kvart i elva och sprang till stan fem i elva. Handlade present till min syster Emmy den lilla vita tjejen och hämtade två bilstolar på pappas jobb. Släpade hem allt och när jag kom upp för trappen ringde pappa och sa att han var utanför med bilen. Vi åkte till max och åt lunch innan vi hämtade Jessica på skolan och David på dagis. Roligt att Jessica har samma fritidslärare som jag hade när jag gick på 6:års för 15 år sen. Jätte gammal man känner sig då då.

Vi skulle till ett lekland som heter djungelland city. Det var stängt som det aldrig är annars. Vi bestämde oss för att bowla istället och så blev det. Vi hade jätte roligt. Efter det var det kalas i mormors lägenhet där mamma och Emmy bor när de är i Gävle och hälsar på. Efter det skjutsade Jonas och Fia mig till affären och handlade mat innan jag åkte hem och lagade hamburgare. Inte förns vi ätit klart kom jag på att jag ätit det till lunch. Är lite sombie idag kan man säga. Nu sitter jag på jobbet igen och har inget speciellt att göra. Alla sover. Saknar Colin och Christian massor nu. Har ju inte träffat dom något speciellt idag. Colin är förkyld så han har fått varit hemma med pappa när jag varit ute på äventyr idag. Sen har vi bytt av varandras sovtider när vi varit hemma.



Mina 4 syskon

Du & jag lillebror

Kommentarer


Kommentera inlägget här: