Sandra - Colins mamma

Trött

Kategori: Familjeliv

Idag har vi åkt buss långt, varit hos bengt & mamma på fika, plockat svamp i skogen, ätit en pannkaka, åkt hem och hämtat matburk, åkt till pappa och fixat, handlat med pappa på maxi, lagat supergod hemmagjord pizza, kollat tv och haft syskonmys. Gått hem i mörkret. Tur att jag har lampor på vagnen. Behövde bara lägga Colin i sängen så somnade han. Ringde C som inte var hemma frågade vad han gjorde. På Willys tyckte jag att han sa. Okej tänkte jag klockan är typ tio han kommer väl snart. Ringde igen. Då visade det sig att han var i bomhus. JAHA!?! Haha vad fick jag willys ifrån. Eftersom min nacke är noll OK så ska jag vila den nu så mycket det går. Är helt förstöd jag kommer bli förlamad tillslut.

HAHA jag fick visa leg på ica maxi när jag skulle köpa näsdroppar idag. Pinsamt för henne i kassan. Jag fnittra så jag höll på att kissa på mig och stuttsade därifrån.



Min älskade BÄZ i vagnen idag med sin fina ktm napp haha.

Kommentarer

  • angelica fyrbarnsmamman säger:

    ja det är super bra med lampor på vagnen, ngt att sätta fast igen för min del oxå.

    2010-10-25 | 10:52:18
    Bloggadress: http://www.tvattlapp.blogspot.com/
  • Frida&William säger:

    Tack ! vad snällt :D jaså haha ja william är på allt han med, får jaga honom hela tiden :P

    2010-10-25 | 11:04:11
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: