Sandra - Colins mamma

3 timmar powerwalk

Kategori: Familjeliv


Nu är vi hemma efter 3 timmars powerwalk. Jag och Tess gick med barnen. Stannade en sväng på kvantum bara och handlade lite. Härligt att gå innan frukost men nu håller jag verkligen på att spricka av hunger. Colin sover så idag kanske pappa och mamma får en frukost ifred. Tog lite bilder på sötnosen när han sover i vagnen och en bild på mina träningskläder. Man känner sig så sportig bara man har springbyxor på sig.






 
Inom en snar framtid hoppas jag att jag kan visa upp en snygg tvättbräda här haha.. Men viktigast är konditionen nu så jag kan jaga bovar.

Kommentarer

  • nathalie - mamma till Medina säger:

    vilka söta bilder :)

    okej :) det är endå ganska tidigt.. ska försöka vänja min lilla att alltid vakna med mig haha :(

    värsta som finns att gå upp tidigt..

    2010-09-13 | 11:22:29
    Bloggadress: http://nathsstep.blogg.se/
  • Fröken M säger:

    Men gud vaa han är söt !

    å du, den där magen är väl inget !! smalis :) Kram

    2010-09-13 | 17:00:54
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: