Sandra - Colins mamma

Bilder

Kategori: Familjeliv

Colin sover just nu. Han är jätte ledsen. Han har massor med feber och 39 grader när han fått alvedon. Stackars barn. Jag sitter och andas i några minuter medans han sover. Hoppas han sover en halvtimme till så kan han få alvedon för natten. Själv är jag helt död i kroppen efter allt promenaderande de här dagarna. Sen känner man sig inte som människa när man blir inne en hel dag. Imorgon ska jag iallafall jobba 15-21 sen på lördag ska jag jobba 7-21. Känns lite småjobbigt men nu måste jag ta allt jag får för att få ihop lite pengar i oktober iallafall.









Mitt lilla frö

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    stackars liten !! Hoppas han blir frisk snart !

    2010-09-16 | 21:15:37
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • Emma- mamma till Casper säger:

    Stackarn, usch så jobbigt har inte vi det, du får hoppas på att många kommer upp nu samtidigt så han slipper få så igen på ett tag, håller tummarna på att han blir bättre, kram på er :)

    2010-09-16 | 21:37:04
    Bloggadress: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: