Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Meen vilket tråkigt väder! Vi vaknade för en timme sedan och jag är riktigt seg i kroppen idag kan jag säga. Ska duscha och göra oss klar för att ta en långpromenad till hemlingby. Vi ska dit med mammagruppen och grilla korv. Efter det kommer min syrra hit och vi ska sola innan vi ska på makeup. Åh jag ska bli brud idag. Längtar verkligen till den riktiga bröllopsdagen. Men det är långt dit. Vill inte gifta mig nu. Tråkigt när man har gjort allt och inte har något att se fram emot. Vid 30-35 år kanske så du vet Christian.



Mitt lilla pyre, han gick 2 steg igår. Tar nog nya bilder idag och har ni tur får ni se mig som brud sedare. Ska inte ha brudklänning men en vit klänning blir det iallafall. Sen kommer det ut info här på bloggen om en snar framtid om hur just du kan få bli sminkad lika fint som mig :)

Kommentarer

  • Frida - gravid vecka 40 säger:

    Spännande ! hoppas ni får det supermysigt i hemlingby.

    Colin är så söt på den där bilden , älskar den :D

    2010-09-09 | 07:55:02
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: