Sandra - Colins mamma

En underbar kväll

Kategori: Familjeliv

Att vara med familjen är underbart. Jag är så lycklig när jag är tillsammans med dom! Pelle & Lisa är ju superduper och hela familjen min. Det är så lugnt och mysigt. Känner mig helt hemma. Man kopplar bort den otrygga och jobbiga vuxenverkligheten man lever i när man är med dom. Min pappa är guld han med. Finns inget som ställer upp så mycket för mig som han. Det är han som har format mig till den bästa mamman jag är!

Nu ligger Ville och sover på mina fötter medans Colin sover i sin säng. Barnen sover och föräldrarna är trötta. Jag ska sova snart för imorgon är det tvättstuga som gäller klockan 07. Sen får vi se vad som händer mamma ska hämta Ville iallafall sen ska jag bara njuta av livet.



Min bebis tidigare idag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: