Sandra - Colins mamma

Liten uppd.

Kategori: Familjeliv

Nu sover mina hjärtan så jag ska passa på att göra en toast och duscha. Ska bli så sköönt att göra allt utan någon som liter och river och ska äta allt som jag gör typ tugga på samma tugga hehe. Han åt förövrigt gröt idag så jag är superlycklig. Det här med maten har varit jätte svårt för oss. Vist äter han varje gång vi äter och det vi äter men han äter endå ersättning. Går inte att få honom att somna på dagarna utan flaskan. Snart kanske det vänder. Vi provade en ny välling igår. Godnattvälling, funkade inte alls. Han ville inte ens ta flaskan med ersättning efteråt. Han trodde jag lurade honom stackarn var dödshungrig.



Haha lillspink. Det där är en body i 68. Skitsvårt att veta vad man ska ta för storlek på ovrallen i vinter när han går och är så liten. Lättare för alla som har barn som lär sig gå vid 1 år liksom. Finns ju typ inga "riktiga" overaller i så små storlekar. Man kan ju inte köpa för stort då kan han inte gå. Vinterskor med. Var hittar man ett par riktiga vinterskor i storlek 18? Går och kollar hela tiden. Man kanske ska kolla lite på nätet också.

Toast, dusch, hemlingby, sola & brud makeup.. Ser ut att bli en bra dag.

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    sådär är det med teddy oxå ! Han älskar uppmärksamheten han får hos min mormor och morfar och tro fasen att det är skillnad mot att bli dragen i pälsen av en galen bebis och bara få gå ut när jag har "tid"... men det är tur att man kan få lite "hundsemester" ibland :)

    2010-09-09 | 09:03:54
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    haha nej gud å söt :D



    sv: haha hade du ingen bra dag igår :P

    kram kram

    2010-09-09 | 15:45:42
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Malin Mange Löfs syrra :) säger:

    Kolla på tradera under st 18/19 på barnskor, där kan man göra riktigt bra fynd. Nätet har många skoaffärer också.

    Lycka till :)

    2010-09-10 | 09:20:21
  • Emelie & Klara säger:

    Fin sminkning du fick :)



    Tänkte tipsa om nestle mild fullkornsvälling med päronsmak.Den är från 8 mån. men jag börja redan vid 6 månader, för att klara inte vela ha någon annan.

    2010-09-11 | 21:37:53
    Bloggadress: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: