Sandra - Colins mamma

Morgon

Kategori: Familjeliv

Colin har sovit hela natten. Fortsätter det så flyttar han in i sitt rum i slutet av månaden. Blev jätte pigg när jag vaknade det är jag aldrig. Vi har haft en pratstund i sängen och gjort oss klara för dagens morgonpromenad. Vi ska gå till hemlinby och gå 6:an sen tillbaka så det tar nog hela förmiddagen. Känner mig riktigt pepp.

Får ju massor med gulliga kommentarer här på bloggen. Likaså många bra svar och tips. Jag fullkomligt älskar det. Jag som förut har varit en helt onsynlig människa har nu mer kompisar än någonsin och massor med trevliga som skriver. Självförtroendet stiger.

Tog massor med fina bilder nyss. Ni får se när jag kommer hem. Nu ska jag springa!

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    Det tycker jag absolut ! helst skulle jag vilja behålla trädet själv, men det fick jag ju tydligen inte ;)

    2010-09-14 | 09:13:40
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • En pojkmammas vardag ♥ säger:

    Älskar också bloggen just för att man träffar massor av härliga människor man aldrig annars skulle träffa :)

    Hoppas att du får en trevlig promenad!

    Kram

    2010-09-14 | 11:12:50
    Bloggadress: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här: