Sandra - Colins mamma

Sova

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag sova snart. Ska bara lägga in lite bilder i datorn och diska. Vi åkte till sanviken till Colins farfar och faster idag. Vi har haft skoj sen har Christian handlat massvis med kläder till Colin idag. Nästa gång vi ska byta storlek kan Christian lika gärna handla allt för han köper massor med fint. Håller koll på storlekar utan att fråga går runt och plockar. Så sött! Sitter och kollar lite nu på vad vi ska handla den här månaden. En matta, sängbord, några lampor, väggdekorer, blommor, gardiner, kuddar och överkast. Sen är det klart!! FINT! hela lägenheten är komplett och jag kan ha hit folk hela tiden utan att känna mig nyinflyttad.

Det kommer lite bilder från dagen om en stund. Om jag inte somnar sittandes. Igår somnade jag i duschen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: