Sandra - Colins mamma

Bingo

Kategori: Familjeliv

Bingo för mig är bingolotto. Spelar max två gånger om året. Uppesittarkväll innan julafton och någon gång det är något extra. Vinner gör jag sällan. Har vunnit någon hundralapp när jag var mindre. Då var det stort. Annars tänker jag lite på bingohallen i stan där det sitter folk och spela bingo om dagarna. Har aldrig varit in i en sådan men har sett i någon film hur det går till. Nu för tiden finns det bingospel även på nätet. Det går tvreklamer ibland och vist lockar pengarna! Har varit in och kollat ett par gånger men att spela har aldrig blvit av. Tänk om man skulle vinna lite extrapengar till semestern sådär? Om jag mot förmodan har pengar över någon gång kanske jag går in och testar. Just bingospel är nog det som lockar mest då poker mm är väldigt komplicerat enligt mig. Kanske man ska offra sig en slant för att testa, eller är det för lätt att bli fast?
                                          
                                               Bild lånad från google.

Kommentarer

  • Emma- mamma till Casper säger:

    hehe ja det är lätt att fastna, jag spela poker förut inte med några summor alls, men oj va svårt att sluta:P men kul att spela e det ju så spelar man lagomt så e det ju bara spännande:)

    2011-04-13 | 15:42:13
    Bloggadress: http://emmi08.blogg.se/
  • Mikki och Milo säger:

    Bilbingo är roligast... Prova det om du inte redan har gjort de..

    2011-04-13 | 19:55:57
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: