Sandra - Colins mamma

Blogg.se krångel?

Kategori: Familjeliv

Mmm så hände det igen. Inte allt för sällan så lägger jag upp inlägg som aldrig blir upplaggda. Det står att dom finns i min lista på inlogget men inte ute på bloggen. Skrev ju imorse, men men. Fick ett sms om att mitt vak inte blev av. Senare halv åtta på kvällen fick jag erbjudande om ett nytt men jag vägrar åka buss superlångt ut i skogen när det inte går bussar hem dagen efter. Jag har suttit ensam hela kvällen och kollat tv. Är riktigt rastlös & trött men kan inte sova. Är liksom uppe i varv.

Annars har jag städat barnrummet idag. Alla leksaker, hyllor och lådor har blivit skurade idag. Varenda pusselbit och minibil är ju helt rena och fina. Spikade upp tavlorna också. Nu är det så fint där inne så. Ett par nya lampor och säng sen är det tip topp.
                                

Kommentarer

  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Yes efter matkassen är testad så skall det givetvis bloggas;)

    Sikken gladfis du har där;)

    2011-05-01 | 08:27:49
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Enander - Med Kärlek till Folkrace säger:

    Mina inlägg publiceras inte heller alltid direkt!! Skitstörande!

    2011-05-02 | 13:45:08
    Bloggadress: http://enaander.blogg.se/
  • Enander - Med Kärlek till Folkrace säger:

    SV: OKej, jag brukar gå in i inlägget och klicka publicera igen ett par ggr, funkar dock bara ibland :/

    2011-05-02 | 22:31:19
    Bloggadress: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: