Sandra - Colins mamma

Irish

Kategori: Familjeliv

Vi var ut till Colins fasters nya bostad idag. Där fick vi lunch och nybakat. Colin lekte av sig tillsammans med sina kusiner. Svängde in på toysrus och zoo på vägen hem.  Väl hemma tog vi en stödvila. Jag och C mös i soffan och Colin sov i sin säng. Handlat och ätit mat. Hunnit svänga in till svärmor en stund med. Efter middagen bakade vi pepparkakor. Superfina, men eftersom Colin ropade färdig på toaletten så blev de svarta, haha. Nu myser jag med en irish coffie innan jag ska krypa ner i sängen. Imorgon är det arbete igen.

Kommentarer

  • Frida - Mamma till Elsa & lillebror i magen säger:

    Det förstår jag..



    Hihi vilken osis att han vart klar mitt i baket :)

    2011-12-12 | 08:13:40
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • Anna säger:

    Är så nyfiken på vart du jobbar, har jag rätt i att det inte längre är inom vården?



    Skickar en stor kram till dig och din familj efter allt som hänt er.

    2011-12-12 | 08:37:19
  • Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

    Det är så sorgligt! Men nu slipper han, som du säger, lida, och han har det nog bra - han väntar nog på alla sin barn så han får umgås med er igen :)



    Men att det är svårt att förstå att han inte kommer ringa mer, eller komma in genom eran dörr och så vidare förstår jag verkligen. Det tar bra lång tid innan man riktigt förstår att det aldrig kommer hända igen :(

    2011-12-12 | 10:56:19
    Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
  • essay writing säger:

    Such recipe is very good. I will cook it today in the evening.

    2011-12-12 | 16:10:07
    Bloggadress: http://custom-essay-writing-service.org/index.php

Kommentera inlägget här: