Sandra - Colins mamma

Bustroll

Kategori: Familjeliv

Killarna tog en pulkatur och jag passade på att dammsuga. Efter det tog jag och Colin en sväng till affären för att handla lite till middagen, tacos. Som vi nu klämt i oss. Ska vänta på att grabben somnar så vi kan göra iordning efterrätten. Vi ska göra aftereight päron i ugnen med vaniljglass. Blir väl att kolla runt lite på tv och mysa. Eller försöka, det kommer nog bli ännu en hopplös natt. Colin är superledsen. Jobbigt när man inte kan göra någonting eller veta exakt vad det är. Stackars min bebis, för en stund sedan var han såhär glad iallafall:



Colin har roat sig med att bita mig i knäna så det kittlas. Jag höll på att skratta ihjäl mig samtidigt som jag kittlade honom tillbaka. Hoppas alla får en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: