Sandra - Colins mamma

Solsidan

Kategori: Familjeliv

När killarna kom hem åt vi lite mat. Colin har busat som aldrig förr. Slängt ihop en maskin tvätt och tränat. 3000 steg på ministeppern och 300 situps 100 armhävningar och lite till. Tog en halvtimme iallafall sen hann jag inte mer för då började solsidan. Efter det blev det en dusch och mannen lagade middag. Nu kollar vi bigbrother. När det är slut ska jag lägga mig tror jag. Ska börja lägga mig 22 och kliva upp 6 hade jag tänkt. Då hinner jag ner till gymmet innan Colin vaknar och har det gjort när dagen startar. Näe nu ska det mysas en liten stund innan sängen väntar. Hoppas alla haft en lika trevlig helg som jag haft!


Kommentarer

  • Josefin -Happy Days- säger:

    Vad duktig du är med din träning, tänk om en annan kunde vara lika disciplinerad.



    Roligt du gillade Mejas rum, det är inte helt klst för inflyttning än men snart så.



    Kram å dig, hoppas du får en fin start på veckan!

    2011-02-21 | 14:39:07
    Bloggadress: http://landhagen.blogg.se/happydays/
  • maria säger:

    Åh va du är duktig vännen :) Lycka till med din träning.. Du är verkligen super duktig :)



    Ha en fin dag..



    Kram kram//Maria

    2011-02-21 | 16:05:58
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/mariasblogg

Kommentera inlägget här: