Sandra - Colins mamma

DAG 1

Kategori: Mat & Motion

Ja, som sagt tänkte jag skriva här vad jag äter om dagarna och hur mycket jag tränar för att få svart på vitt liksom och kanske kämpa lite själv för att stå emot sötsugen och komma ett steg närmare polishögskolan.

Frukost:
Till frulle åt jag en halv fralla med ost och gurka, en halv banan och ett digistivekex. Drack en kopp kaffe med mjölk till.

Lunch:
5 st falukorvsskivor och lite makaroner. Till det drack jag ett glas vatten.

Mellis:
5 st majskrokar (kunde inte hålla mig när Colin fick några st)

Middag:
Kyckling i sweetchiliwok med lite ris. Till det drack jag ett par glas vatten.


Fusk:
Klämde en glass och en vaniljdröm till kvällskaffet.

Kommentarer

  • Jennie, Livet, vardagen och familjen säger:

    låter som en bra idé, lycka till :)

    2011-01-17 | 21:12:48
    Bloggadress: http://jenniesays.blogg.se/
  • Miranda- mamma till Mille säger:

    Du frå gärna haka på mig, bara roligt med sällskap :)

    2011-01-17 | 21:13:10
    Bloggadress: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: