Sandra - Colins mamma

Bajs

Kategori: Familjeliv

Här hemma är det bajsfest. Colin har gjort ifrån sig hela 11 st idag. Stackarn får ont i rumpan. Just nu ligger han på golvet på en filt och kollar playhouse. Tror inte riktigt att det är kräksjuka han har. Han är ju pigg lisom och har inte ont i magen.

Annars har jag spenderat min dag på jobbet. 7-16, var ju superskönt ute när jag gick hem. Äntligen lite vårkänslor igen. Är jätte trött också, mina grannar lekte körslaget inatt och lät så in i! Inte nog med det var det nå idioter som sjöng ute på gatan med. Inte bara en låt utan i en halvtimme. Hade jag haft kläder på mig hade jag gått ner och kollat nummret till störningsjouren. Kul när man slutar tio och ska jobba igen dagen efter sju.

Kommentarer

  • Cissi - Mamma till Nathalie och Leo säger:

    Precis så är min pojk nu också, bara skiter typ hela tiden :P

    2011-03-20 | 20:39:03
    Bloggadress: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Inte roligt med bajskalas! Men tur för er att Colin är så duktig så han går på pottan i alla fall... ;-)

    2011-03-20 | 21:01:37

Kommentera inlägget här: