Sandra - Colins mamma

BB

Kategori: Familjeliv

Just nu sitter jag och strötitar på bigbrother. Helt sjukt att man fastnar i något som är så olikt en själv. Min syster kom hit en sväng. Sen gick vi till min farmor och hälsade på. Colin tröttnade för att Ville inte var hemma så vi tog en runda på stan. Fick med en superfin grön vct jacka, solbrillor och två par vantar. Handlade också semlor med mig. Inte vilka som helst utan mindre än vanliga. Superfina med hjärtan och massor med vaniljgrädde. C fick med sig ett par hem till sin vän J också. När vi var hemma gick vi över en gång till till farmor för att hälsa på Ville. När vi kom hem hade C gjort currykycklingwok med ris. Ikväll har jag pratat med Johanna i flera timmar och diskat. Nu ska jag sova för imorgon bitti är det jobb igen. Hejja hejja! Ska ringa till pfv också dom har skrivit att jag jobbat tre timmar en dag. Alltså fram till 11.30 men jag jobbade över till 17.30 så nu ska jag höja rösten lite.

Har föresten köpt en ny mugg till Colin. Ni ska få se sen, jätte smart idé!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: