Sandra - Colins mamma

Bloggtorka

Kategori: Familjeliv

Nu blev det bloggtorka här. Har inte haft tid att skriva förns nu. Igår jobbade jag 7-14 när jag kom hem tog vi en runda på stan. Lagade mat och hamnade i soffan med grabbarna. Somnade tidigt.

Imorse vaknade vi sju. Fick ett sms av Sofia om promenad. Stannade till vid vattnet och såg ett djur. Typ mink, iller eller vad dom nu heter. Ett mörkt djur som skuttade fram lite lustigt. Efter det såg vi svartvita fåglar som lät jätteroligt, dom simmade och såg allmänt knasiga ut. Colin tyckte det var lite spännande. Det är ju snöstorm i Gävle. Därför var det iskallt och Colin gillade det inte. Gick till stan och fick skjuts till ikea av pappa.

På ikea åt vi lite lunch, handlade en lampa. Tog en runda på coop med. Stannade till på ica maxi på vägen hem. Handlade apelsiner och kyckling. Känner nu att jag fuskat lite med mellis så måste nog ta mig en apelsin snart.

När det gäller mitt hälsosammare liv så går det åt rätt håll. Jag har ätit en halv potatis istället för två. Lite fullkornspasta och bytt ut allt sånt mot sallad. Slutat fika men dricker endå kaffe på våra vanliga fikatider. Helt fantastiskt vad pigg jag är. Endå är det jobbigt att den lilla hungern efter sött gnager mer och mer.
I måndags vägde jag 51,3kg imorse vägde jag 49,2kg.

Kommentarer

  • JosephineWestling - Mamma till Vira säger:

    härligt att det går bra för dig :) Haha tänk om jag skulle väga 49.

    2011-03-18 | 16:59:24
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/
  • Emmy- Mamma till två små grabbar <3 säger:



    Men kvinna du väger ju ingenting!!!

    2011-03-18 | 17:13:42
    Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: