Sandra - Colins mamma

En lördag

Kategori: Familjeliv

Colin sov till kvart över nio idag. Måste varit för att han varit igång mest hela dagen igår. Har ätit frukost och lekt. Tagit en dusch och gjort mig klar för jobbet. Hoppas att jag får jobba med någon van idag. Jag vet ju i förväg att det är en vikarie som inte är deligerad som ska jobba eftersom det var delgiationskrav på min beställning. Då är allt ansvar mitt både ikväll och imorgon på dagen. Sovit bra inatt men är endå trött. Förstår inte varför man aldrig kan vara pigg. Näe nu ska jag äta lite grann och göra något åt min badring.
                                
                                
                                
                             

Kommentarer

  • S säger:

    Vem bryr sig om att du e deligerad? Det kan alla bil bara man säger till så Inge häftig med det, helt ointressant för den delen också!

    2011-03-19 | 14:05:45
  • Becca säger:

    sv: underbart :D solen strålar så veckert ;)

    Va ska du hitta på ikväll då?? :D

    2011-03-19 | 16:42:54
    Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: