Sandra - Colins mamma

Kluven

Kategori: Mat & Motion

Nu har jag blivit kluven, jag mår riktigt dåligt av den här metoden, rikshospitalets slankdiet. Kräks som en gris, vist blir man smal av det men man har noll energi. Snabbt resultat är det enda jag är ute efter och kanske jag valt lite fel. C föreslåt massor med smarta saker och nu hittade jag en hemsida med alla möjliga bra metoder. Tänker inte ge mig innan jag är nöjd och jag kommer inte avsluta innan jag börjat på något nytt. Känner bara att det är svårt att ta hand om Colin och ens kliva upp ur soffan med migrän & kräkningar.

Kommentarer

  • maria säger:

    Låter inte alls roligt :( Men min syster har kört på GI metoden och det har funkat mycket bra för henne och hon har mått super bra under hela tiden.. Så det tror jag skulle vara något :)



    Stor kram till dig

    2011-03-15 | 11:48:39
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/mariasblogg
  • miranda- mamma till Mille säger:

    Träna ist sandra. Du är redan så smal men vill du bli fit så är dt bättre att träna. Promenader innan frukost är kanon för fettförbränning. :-) var nöjd med dig själv :-)

    2011-03-15 | 12:24:27
    Bloggadress: http://mirandaostblom.blogg.se/
  • Lotta, mamma till Lucas säger:

    Du måste må bra med, det är det viktigaste!! Du får se det som att utan energi orkar du inte träna... =)Kanske lagom är bäst... (även om jag är grymt imponerad att du klarar det, all cred! =)

    2011-03-15 | 12:32:19
    Bloggadress: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här: