Sandra - Colins mamma

Svar till "S"

Kategori: Familjeliv

Postat av S: Vem bryr sig om att du e deligerad? Det kan alla bil bara man säger till så Inge häftig med det, helt ointressant för den delen också!

Svar: Jag skrev inte att jag är deligerad för att skryta. Jag vet att är det deligationskrav så är det en vikarie jag ska jobba med. På det boeendet jag jobbar på känner jag alla som är deligerade personligen eftersom jag jobbat där tre år. Jag tvivlar inte en sekund att andra kan bli deligerade. I min blogg skriver jag om vad jag tänker. Vad är det att haka upp sig på liksom?

Kommentarer

  • Maria säger:

    Men herregud vad är det för människa.. Låter som att någon är fruktansvärt svartsjuk bara för att människan märker att någon är bättre och är glad för sitt jobb..

    Ett litet tips till den här "S" är väl att sluta läs bloggen då eftersom du inte verkar bry dig ialla fall..



    Själv tänker jag fortsätta läsa din underbara blogg och är super glad för din skull att det går så bra för dig på jobbet :) Verkligen super roligt :)

    Blir så glad av din härliga blogg :)



    Ha en super skön söndag fina du :)



    Stor kram//Maria

    2011-03-19 | 22:54:24
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/Mariasblogg

Kommentera inlägget här: