Sandra - Colins mamma

Tv stjärna

Kategori: Familjeliv

Imorse sov jag lite längre än killarna. Vaknade inte ens när dom klev upp. Åt frulle och tog en dusch innan det bra iväg på en stadsrunda. När vi gick över torget kom det en tjej fram till oss och sa: Snälla kan inte jag få ställa frågor till er. Nej sa vi fört men hon bönade och bad att få ha med Colin. Sagt och gjort. Mycket filmning blev det. Colin är ju så söt. Så nu har han varit med på tv4 på nyheterna halv sju. Nu blir det väl igen halv 11 skulle jag tro. Tänkte lägga upp klippet här imorgon så kolla då.

Efter rundan gick vi hem och åt lunch med pappan. Tog en långpromenad till öb, handlade lite nödvändigt och ett våffeljärn till fredagen. Till kvällsmat lagade darlig färsk oxfilé med pommes, pepparsås och fetaostsallad. Till efterrätt blev det varm äppelpaj med vaniljsås. Har kollat lite resor till singapore och drömt oss iväg. Snart så!
                               

Kommentarer

  • Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

    Hej.



    Följer din syrras blogg och såg att jag skulle kika in hos dig för lite mer info om tv4 och sötaste Colin=)

    Vad spännande. Jag ser fram emot klippet.



    Fin blogg du har med.



    Kram

    2011-03-23 | 02:39:23
    Bloggadress: http://wiilow.blogg.se/
  • Melissa - Vincents Mamma&Gravid säger:

    haha så söt!

    2011-03-25 | 10:45:37
    Bloggadress: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här: