Sandra - Colins mamma

Läkarbesök

Kategori: Familjeliv

I måndags tog jag mig tid att ringa carema. Som tur var ringde en supertrevlig tjej upp. Hon såg att dom skulle skickat kallelse för snart ett år sen så det blev inbokat ett telefonläkarbesök imorse. Han har fortfarande inte ringt. Var en timme sedan, man blir så nervös av att vänta. Känns endå skönt att få allt klart även om jag har en grym dödsångest just nu.

Annars är Colin på dagis. Han ska få komma hem efter lunch idag. Sova hemma och sen ska vi ut och handla lite grann. Sen ska jag bara vila och sova tidigt. Imorgon kliver jag på igen och några nätters arbete väntar.

Kommentarer

  • Annica H säger:

    Hoppas att läkaren ringer upp snart, jag vet hur jobbigt det är att vänta på sådant samtal. :S

    Men, ha en bra och mysig dag!

    KRam

    2011-05-26 | 11:00:55
    Bloggadress: http://annicaimitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här: