Sandra - Colins mamma

Promenix

Kategori: Familjeliv

På eftermiddagen fick jag ett sms från Emma. Klädde på oss och mötte henne och Casper i boulongern. Lekte massor och tog en promenad. När vi kom hem lagade vi pannbiff med lök och potatis. Efter det har vi bara gjort vardagssysslor. Nu sitter jag bänkad framför efterlyst och hoppas att det kommer in massor med tips om var Deber kan vara. Stackars anhöriga, jobbar med hans mamma.

Svar till anonym (eller Theresia som det står när man söker ip). Frågan var: är inte din kille mycket äldre än dig? 37? Min sambo är 13 år äldre än mig, alltså 34 år. Jag tycker inte åldern har någon betydelse C och jag har varit bekanta  genom mina syskons morbror sen jag var typ 12 år började prata då jag var 14 år. Vi hade aldrig ens tänkt tanken om att starta ett förhållande. På studenten 08 hade jag planerat allt inför flytt och framtid med en annan kille men insåg på studentfesten att Christian var den rätta för mig. Sen att både jag & C vet mycket väl vem den här personen är  känns lite puckat. Avundsjuka kanske har med alla knepiga kommentarer om allt bra som händer i vårat liv och att Colin är en duktig liten kille. Ska man klaga så tvingar jag ingen att läsa min blogg. Men vissa borde gilla bloggen eftersom jag har runt 200 unika läsare om dagen.

När jag fick Colin började ett nytt liv. Jag älskar livet och glädjs åt allt possitivt. Jag missunnar ingen deras framgång och lycka utan blir så glad att det går bra för andra.
                                
                           Jag älskar er!
Sen är Colin vit trotts att hans pappa är lite brunare. Christians
                           syster har både en pojk och flicka ingen av dem är heller bruna. Colins farmor
                           är vit och blond. Nu behöver inte folk snacka om det heller.

Kommentarer

  • Frida - Mamma till Elsa säger:

    Men vad jobbiga anonyma kan vara. Åldern spelar ingen roll. herregud vad dumt.

    Kram

    2011-05-05 | 07:18:59
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • Nadja säger:

    Godmorgon allt bra? =) kram

    2011-05-05 | 07:40:23
    Bloggadress: http://nadjaslivliga.blogg.se/
  • Sara säger:

    Huvudsaken du är lycklig! Ålder är en siffra och det är mognaden och personkemin som avgör och ni verkar verkligen trivas och lyckliga så thats it. Underbart!

    2011-05-05 | 08:00:05
    Bloggadress: http://silversixten.blogg.se/
  • Maria säger:

    Huvudsaken är att ni är lyckliga och mår bra..

    Tycker det är så roligt att läsa din blogg om hur underbart roligt ni har.. Det värmer i hela kroppen att se en sån lycklig familj..



    Ha en trevlig dag..

    Stor kram//Maria

    2011-05-05 | 11:37:18
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/mariasblogg
  • Anonym säger:

    Klagade jag ? Jag undrade bara, för när du pratade om din pappa! Och tänkte att din karl kanske är mogen att skaffa hus o ja vettefan allt ni vill ha :) Jag pratade faktiskt med hans mamma för en vecka sedan, och hon sa att han 35 eller något. Och jag vart förvånad bara, för jag visste inte ens att det var HENNES son. För vi har faktiskt bott grannar! Men jag har aldrig sett honom bo där, då sa hon näe för att han är äldre...var bara det jag undrade. För jag tycker inte att ha ser ut att vara så "gammal" Ja om du förstår...Var bara det! Men du blir så sur vad man än skriver så du behöver inte ens svara på kommentaren!

    2011-05-05 | 14:23:35
  • ABSOLUTEELIN säger:

    härlig blogg du har!!

    hur är läget hos dig? :)

    2011-05-05 | 18:40:47
    Bloggadress: http://elinsofieulander.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Ähh.. Ålder är en världslig sak ;) haha

    Dessutom är jag också vit fast min mamma är brun. Och min lillebror var ultra blond när han var liten också. Dock är han mörk nu men..

    2011-05-13 | 13:55:53
    Bloggadress: http://mondoblog.se/SandraAndersson

Kommentera inlägget här: