Sandra - Colins mamma

Ville

Kategori: Familjeliv

Imorse åkte jag och Johanna till valbo. Åt köttbullar och köpte hårfärg. Nu ska jag bli lite mörkare. Lchf, ny hårfärg, ett par solningar och fina naglar ska ge mig en nystart. Hoppas verkligen att jag kommer att bli motiverad till att kämpa för ett bättre välmåeende.

När jag kom hem hade min man hämtat hem Colin från förskolan. Kom på att jag inte varit där på över en vecka. Vi gick över och hämtade vår största bebis, Ville. Min farmor och farfar har åkt till pappa i Uppsala. Nu väntar vi på dagsstatus och förhoppningsvis goda nyheter. Känns riktigt jobbigt att inte kunna ta sig så lätt till honom. Just nu är C hos en vän, Colin ligger och sjunger i sängen och Ville ligger och väntar på matte och husse.

                                                             Min vackra voff Ville.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: