Sandra - Colins mamma

Kavat

Kategori: Familjeliv

Höstskorna Colin har på dagis är av märket kavat. Jag totalt älskar dem och är helt säker på att de märket ska få sitta på min sons fötter även i vinter. Igår åkte vi till stan för att testa skor. Colin älskar att vara inne på eurosko, går han själv springer han alltid in dit för att leka. Fick hjälp att prova ut ett par. Nu på morgonen beställde jag hem dem på ellos. Halva priset på valfri vara. Inte illa det inte! Nu har han två par vinterskor också, fyndade ett par på ica maxi igår för 99kr. Så det kan jag också tipsa om. Skickade ett inlägg från mobilen igår om det. Det kan ta ett par minuter stod det men det har fortfarande inte kommit upp, ett dygn senare?!
                                   

Kommentarer

  • LillaJag-mamma till Lillen 11 mån säger:

    Sådana fick Milo igår!

    2011-09-29 | 13:44:42
    Bloggadress: http://snackisen.blogspot.com
  • Maria säger:

    Hej Sandrah!

    Hur mår ni? Hoppas allt är bra.. Själv mår jag bara bra..

    Vad roligt att du hittat skor och att han också är intresserad av lite mode :)

    Hoppas ni får en riktigt trevlig helg och att ni få en fortsatt mysig torsdag.



    Tack också för en underbar blogg, läser den varje dag :)

    Stor kram// Maria

    2011-09-29 | 17:43:34
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/mariasblogg
  • Lotta Mamma Till Elvira säger:

    Ja det var kul att se er också!

    Blev lite förvånad faktiskt! :P

    2011-09-29 | 20:05:28
    Bloggadress: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: