Sandra - Colins mamma

Måndag

Kategori: Familjeliv

Ja då var det måndag igen. Helt otroligt vad snabbt veckorna går. Jag har jobbat hela dagen, det var underbart att komma hem. Är så trött, har sovit dåligt inatt. Drömt fruktansvärda mardrömmar så jag hade riktig panik, trodde jag blivit störd i huvudet ett tag. Jag var mig själv på morgonen och är det fortfarande som tur är! Annars händer det nada. Sitter och kollar tv, Hade igentligen tänkt att springa men min hals strejkar. Har nämligen snöat in mig på apelsinjuice, som jag är allergisk mot så nu får jag knappt ner vatten för jag har sånna blåsor. Jag är lite osmart sådär. Jag ska ta och ladda kameran och ta lite nya bilder att visa er. Det är så tråkigt med bara mobilinlägg. Ska bli bättre. Det är ju superdumt att man inte kan svara på kommentarer via mobilen.

Kommentarer

  • Jennie & FrökenFlis säger:

    usch och fy va hemskt att drömma mardrömmar :(
    ja apelsinjuice är såå gott, köpte det till mig med häromdagen, man kan få riktigt sug ibland. Tr¨kigt att va allergisk mot de =/

    Kram!

    2012-08-28 | 21:15:02
    Bloggadress: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här: