Sandra - Colins mamma

Alla <3 dag

Kategori: Familjeliv

Började dagen med att lämna Colin på förskolan. Handlade på vägen hem och väl hemma fixades det lite innan vi åkte till valbo. Åt maxmat på vägen hem. Tog vagnen och hämtade Colin. Min lillasyster Fia hängde på. Gick en shoppingrunda på stan. INTE ROLIGT sa Colin när vi skulle in på hm. Hem och snygga till sig innan vi var bjudna på middag av pappas sambo tillsammans med mina syskon med respektive. Nu har Colin däckat, C är plöttsligt dödsjuk igen. Colin har haft det bra fått fina presenter även idag.

När jag hämtade Colin idag berättade hans förskolelärare att Colin gått på pottan helt själv på dagen. Jag uppmanades att ta med kallsonger för att han ska kunna vara blöjfri även på förskolan. Det dumma är ju att det bara är en sort av kappahls kallsonger som sitter uppe på Colin. De från lindex får de plats två honom i utan att ens nudda resåret. Någon som vet var man kan köpa kallsonger som är bra i midjan? Vägrar dock sätta på honom sånna som ser ut som trosor för det tycker jag är töntigt.

Kommentarer

  • Emma säger:

    åhlens har bra kalsonger. Vilken storlek har colin? Han akn få Benjamins kalsonger jag köpte i somras som han haft utan på blöjan ett fåtal gånger..

    2012-02-15 | 06:59:23
    Bloggadress: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
  • tessan säger:

    Haha, jag tycker också de ser töntigt ut :P William har aldrig fått haft såna. Kan han inte ha en stl mindre då? eller de kanske inte finns :p

    2012-02-15 | 09:51:25
    Bloggadress: http://tewssans.blogg.se/
  • Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

    Viktor tackar så jättemkt för gratulationen! :) & vi hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag :)

    2012-02-15 | 13:24:03
    Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: