Sandra - Colins mamma

L Ö R D A G

Kategori: Familjeliv

Ja då var det lördag igen. Jobbat till klockan tre, därefter handlat present och åkt på kalas med familjen. Min systers pojkvän fyller år och det var massor med folk. Colin pussades och kramades med alla, även de han aldrig träffat förr. Han är inte ett dugg blyg och kör med alla. På vägen hem åkte vi förbi maxi och handlade och sen köpte vi thai. Har sedan dess damsugit garderober. Glammigt värre, jag vet. När vi flyttade in fanns det silverfiskar i badrummet. Anticimex sa att det lätt blev ohyra i sådana här gammla lägenheter. Därför vill jag damma och torka ur skåpen ofta. Just nu sorterar jag papper och kollar lite prylar som ska ut till försäljning. Får ju inte plats med allt här hemma. Lätt att man samlar på sig massor med bebissaker tex men det kommer dröja många år innan det blir bebis här. Då vill jag köpa nytt, nytt, nytt!

Kommentarer

  • Emmy (whitesnowman) säger:

    Hejhej, tänkte kika in & önska dig en bra söndag! :)

    2012-02-25 | 23:09:07
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se/
  • Linda Olsson säger:

    Gullungen! :)

    Det ser jättebusigt ut nä de är sådär långhåriga och yviga ju! Keans hår står åt alla håll o kanter ungefär. Men han ska toppas lite bara, på onsdag, för att få bort det slitna bebishåret. :)



    Hoppas ni haft en bra helg!

    Kram

    2012-02-26 | 09:29:52
    Bloggadress: http://mrslindaolsson.blogg.se/
  • Sanna - Mamma till Isabella säger:

    Men vilken härlig frilla hihi. :)



    Sv: Isabella tackar så mycket. :) Kram!

    2012-02-26 | 21:16:38
    Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: