Sandra - Colins mamma

Ledig

Kategori: Familjeliv

Idag är jag ledig eftersom jag ska på möte klockan två. Har gjort igenting en stund nu så ska väl passa på att äta lunch och plugga lite innan jag lär gå. På eftermiddagen ska C åka och hämta Colins nya säng. Han är superladdad på att få sova i stor säng. Under tiden tänkte jag ta med honom ut på innergården och sätta upp lite fågelmatsbollar i buskarna. Det är förbjudet att mata fåglar på balkongen men på innergården där ingen har balkong tycker jag att man kan få hänga några.

Kommentarer

  • Maria mamma till Tilde och Minnah säger:

    Tilde älskar också att åka .

    Jo bara bra med oss i dag med er då hitta på nå skoj ?

    2012-02-01 | 11:49:01
    Bloggadress: http://mariaenliten.blogg.se/
  • Jessica säger:

    färska blommor är så himla härligt!! är dålig på att köpa, men ska försöka bli bättre=). Det brukar vara så där poppis att mata fåglar i bostadsområden för maten drar även till sej råttor... ;)

    2012-02-01 | 12:35:09
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: